Pemberitahuan

PEMBERITAHUAN

Apa yang terkandung di dalam blog ini bukan lah idea aku 100%, ada yang aku copy paste, ada yang aku dapat daripada E-Mail dan macam-macam cara lagi. Sekadar berkongsi keterujaan aku terhadap gambar-gambar tersebut. Nak share ke, nak ambil ke, silakan. Dan tak timbul isu gambar lapuk ke, gambar berkurun ke, sebab aku suka dan kerana itulah aku share kat sini. Sekian terima kasih. :)

Wednesday, February 23, 2011

Jom Cuci Mata.

Tak tau la ni cuci mata or sakitkan mata dan kepala. Hehe. Apa-apapun, jom tengok dulu. Nampak tak apa yang sepatutnya anda nampak.

Ok, tengok gambar kat bawah ni, fokuskan pada titikhitam kat tengah tu, lepas tu gerak kan kepala ke depan dan ke belakang. Apa yang jadi? :)

Now, tengok gambar bawah ni, take times gak aku nak nampak baby. Supposedly bila korang tengok, sepatutnya korang akan nampak baby. Nampak tak? Hehe. Percayalah, once korang nampak baby, korang takkan nampak benda lain dah. Tapi ingat, tengok biasa-biasa je, jangan cari baby, baru korang akan jumpa baby. Tapi, kalau sekali tengok korang dah nampak baby, i salute u lah. :)


Ok, gambar ketiga ni, korang baca sendiri apa yang dia tulis kat situ,and try la cari. Hehe.


Next, what do you see here? Do you see the word "LIFT"?
Or a bunch of black splotches?


Gambar kelima kat bawah ni, kamu nampak rupa orang or perkataan "LIAR"?

Yang ni, jumpa tak 4 orang manusia?

Next, can you see more than one deer?

A picture puzzle! Wow..huhu

People or faces???

How many horses in this picture? Should find 7.

The last one, 11 ships or 3 ships and 8 arches??
So, how? jumpa and nampak semua tak?*wink*

No comments: