Pemberitahuan

PEMBERITAHUAN

Apa yang terkandung di dalam blog ini bukan lah idea aku 100%, ada yang aku copy paste, ada yang aku dapat daripada E-Mail dan macam-macam cara lagi. Sekadar berkongsi keterujaan aku terhadap gambar-gambar tersebut. Nak share ke, nak ambil ke, silakan. Dan tak timbul isu gambar lapuk ke, gambar berkurun ke, sebab aku suka dan kerana itulah aku share kat sini. Sekian terima kasih. :)

Wednesday, February 23, 2011

Seramnyaaa......

Ni kisah benar kat Thailand. Ini berkenaan baby yang dah meninggal dunia, tapi ibubapa baby tu buat keputusan nak simpan mayat tu. Means taknak bakar or tanam. Hmm, pelik-pelik je.

Ibubapa baby tu simpan kat temple, tapi selepas beberapa ketika, parents baby tu dapat mimpi yang baby mereka taknak duduk kat temple tu, baby tu mintak parents dia pindahkan dia ke tempat lain.

Pastu, dorang pindahkan baby tu ke temple lain lak, tapi masih ga,k dapat mimpi yang sama. At last, parents dia bawak balik rumah and terkejut bila tengok rambut and kuku baby tu tetap tumbuh. Ke memang normal ek camtu?

Yang aku tak paham, kenapa mesti nak simpan mayat tu and selimutkan, siap bantal semua camtu. Hmm.

No comments: